- Produkter og tjenester
Registrer avvik eller uønskede hendelser med telefonen.
Rapportering, integrasjon og samhandling med andre systemer
Send prisforespørsel - Moduler
- Om Landax
- Aktuelt
Registrer avvik eller uønskede hendelser med telefonen.
Rapportering, integrasjon og samhandling med andre systemer
Vi i Landax setter pris på å ha en personlig dialog med våre kunder. Vår erfaring er at det har ført til gode resultater for kundene, vårt selskap og våre produkter.
Landax har etablert en kundeportal for support og dialog om løsningen. På kundeportalen kan du legge inn ordre om konfigurasjon og utvikling, supportsaker, saker om avtaler og forbedringsforslag. Kundeportalen er tilgjengelig for kontaktpersoner hos våre kunder.
På hjelpesidene til Landax-systemet vil du finne informasjon, veiledning og tips til hvordan du kan bruke Landax-systemet på best mulig måte.
Kontakt info:
+47 62 53 36 80
landax@ornsoftware.com
Hovedkontor:
Borgeskogen 12, 3160 Stokke, Norge
Org: 925 925 764
Vi finner den beste kombinasjonen for deg. Har vi ikke det du trenger, kan vi også lage tilpassede løsninger.