Et komplett system for kvalitetsledelse og internkontroll
EG Landax er et nettbasert styringssystem for administrasjon, ledelse og kontroll. Du får alle verktøy du trenger for å utøve kvalitetsledelse samlet i én programvare.
Hva er EG Landax, og hvordan kan systemet være til nytte for min bedrift?
Hvilke bransjer og virksomheter kan bruke EG Landax?
Kan jeg prøve EG Landax gratis før jeg forplikter meg til et abonnement?
Kan EG Landax integreres med annen programvare og verktøy vi bruker i organisasjonen vår?
Hvilke moduler trenger vi?
Får vi hjelp med å sette opp systemet?
Hvor lang tid tar det før systemet er klart for bruk?
Er det mulig med pålogging via Office365?
Er det mulig å sette opp egendefinerte rettigheter i EG Landax-systemet?
Finnes det en APP for mobil/nettbrett for EG Landax?
Kan Landax brukes til å følge opp ISO 9001 og andre standarder?
EG Landax Kundeportal
EG Landax jobber stadig med å utvikle og forbedre systemet. Nye versjoner rulles ut fortløpende, og det er mange planlagte utviklingssaker. Det blir også daglig sendt inn mange tilbakemeldinger og henvendelser fra våre kunder. For å gi best mulig oversikt over både kundesaker og utviklingssaker har vi derfor utviklet Kundeportalen for support og dialog om løsningen. .
På kundeportalen kan du legge inn ordre om konfigurasjon og utvikling, supportsaker, saker om avtaler og forbedringsforslag. Kundeportalen er kun tilgjengelig for kontaktpersoner hos våre kunder.
I kundeportalen registreres supportsaker og ordrer eller forbedringsforslag, og vi oppdaterer status fortløpende. Du som kunde vil til enhver tid ha full oversikt over pågående og avsluttede saker. I tillegg har vi en utviklingslogg hvor du kan følge utvikling av nye funksjoner og egenskaper i systemet.
Dersom du trenger hjelp med EG Landax-systemet kan du registrere en supportsak i Kundeportalen, men husk også å sjekke ut våre opplæringsfilmer på YouTube. Her er det nå kommet flere utfyllende videoer som beskriver ulike funksjoner og moduler i systemet, og det blir fortløpende publisert flere.
Dersom du ønsker faglig bistand, har et utviklingsønske eller trenger assistanse ved tilpasning av innhold, kan du registrere en Ordre. Da avtaler vi en dag som passer for deg.
Om du har forslag til forbedringer av systemet, kan dette legges inn som et Forbedringsforslag. Utviklerne vil da registrere saken og se på mulighetene. Du vil kunne følge saken selv.
Hvis man skulle oppdage noen feil i systemet, kan man registrere en sak på Teknisk feil. Dette vil gå ut til alle utviklerne, og blir tatt tak i så fort som mulig.
Alternativt kan man også ringe sin kontaktperson eller sentralbordet om man har spørsmål.
Ønsker du mer informasjon om våre produkter og tjenester? Ta kontakt med vår salgsavdeling for å diskutere din bedrifts behov og hvordan vi kan bistå deg.
Ring oss på +47 473 95 120 for å få svar på eventuelle spørsmål du måtte ha.